27/3

Vaknade med en inte så rejäl baksmälla efter igårdagens galej. På middagen vart det god mat och en hel del sång som lambo, det infördes även straff omgångar så fort man slöddra till på ett ord och då vart det en hel del vin/öl som gick åt. Min röst var som så gott borta efter middagen. Runt 11 kom alla partyprissar och det var full smockat i båten. Det vart en riktigt höjdundrans kväll och tro det eller ej så var jag faktiskt en av de sista som lämna båten utan att ligga däckat i ett hörn eller ramlat över bord. Kan ha varit för jag var ute kvällen innan och "lärde" mig en läxa hehe. Nu är nästa nedräkning till studenten och det är 67 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0