bored

Senaste impulsköp:Ett par shorts från Odd Molly
Om du var en blomma:Skulle jag nog vara en ros, alla människor skulle alltid dö av lycka när de ser mig
Pryl du inte kan vara utan:Iphone tyvärr
Lyx är?:När man köper/unnar sånt som får en att bli lycklig
Tidningar du prenumererar på:ELLE
Vad gör dig förbannad:Människor som är vidriga på olika sätt
Du gör med 100 upphittade kronor:Köper öl för bunten nästa krogbesök
När grät du senast:I fredags pga trötthet och dumma räkningar som jag inte ska ha
Mjukt eller hårt:Mjukt
Kram eller puss?:Pussar ska det vara
Hyrfilm eller bio?:Självklart hyrfilm 
Natt eller dag?:Dag
Rakad eller orakad?:Rakad
Popsnöre eller sportfåne?: Sportfåne
Kaffe eller te?:Kaffe, kaffe, kaffe...
Bakispizza eller bakischirre?:Bakispizza och cola
Förfest eller efterfest? :Förfest
Engångssex eller engångstallrik?:Plankstek?
Yngre eller äldre?:Äldre
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:Sällan
Finns det någon du ogillar starkt?:Ja
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?: Ibland kan jag få till det riktigt ordentligt och då jävlar går jag igång och blir lite rädd för mig själv
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?:Slår tillbaka
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:Jag löser oftast själv
Är du svartsjuk?: Jag kan bli väldigt svartsjuk ibland
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?:Städare, dagisfröken, lärare..
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:Ja men däremot inte 50 öre
Vad är det första du tänker på när du vaknar?:Sova mer
Är du troende?:Nej inte riktigt
Tycker du om stearinljus? Jo varför inte
När blir man vuxen?: När man blir så kallad förståndig och kan ta egna ansvar och att det leder till något förnuftigt och bra. 
 Hav eller sjö?:Havet
Vad har du för väckarklocka?:Min mobil
Hur ofta klipper du tånaglarna?:Fixade faktiskt dem häromdagen, men annars när det behövs
Har du betalat månadens räkningar?:Ja nästan
Använder du hudlotion?:Försöker men är dålig med det
Tycker du om Dr Pepper?:Nej, senast spydde jag nästan ner klassrummet i LA
Äpple eller Päron?: Päronmer.. mmh
Äter du fiskbullar?:Nej det smakar konstigt
När klippte du dig senast?:För någon vecka sedan
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? :Max hamburgare tar allt
Platt eller vanlig dataskärm?: Platt, vill införskaffa mig en mac laptop
Vad har du för mobiltelefon?:En Iphone 3GS
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?:Förmodligen inte
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?:Jag storstäda igår, första gången på ett halvår nästan
Har du blivit sövd någon gång?:I munnen
Lever din mormor?:Ja
Har du varit med på TV?:Ja faktiskt!
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:Städa mitt rum och ringa killen
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:Nej det är omöjligt
Beskriv din humor:South Park, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0