Thank God for LA

Några låtar vi spelade på repeat, ju högre volym man har desto bättre bli låtarna!












Alla dagar vi åkte till Huntington för att se US open så var det party i bilen, stackars Greg som var tvungen att köra mig och Maja såsom vi skrek.


Vi sitter och chillar i eftermiddagsolen på läktaren och spanar in en konsert


Självklart fick vi syn på Mr Slater själv som hade en snygg rumpa måste jag säga


Så rätt Greg, LIVING THE DREAM


Maja och jag väntar ivrigt på att Slater ska dyka upp

Everything is possible, sant så sant


Jag fick en helt underbar vän från första dagen!


Jag vart en longboard narkoman..


Jag vart uppäten av en haj vid Manhattan beach


Från surftripperna såg man ett flertal av dessa


Jag fick min efterlängtade "OC-kyss", den när man sitter vid ett av dessa små hus, hihi


Jag åt den största hamburgaren jag någonsin skådat




My brother from another mother, vår älskade Tyler


Den olyckliga dagen kom, när jag skulle fara tillbaka till svealand


Men det bästa av allt var när jag träffa kärleken<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

hejhej! jag ska också åka till redondo beach med EF om ca en vecka, har några frågor jag undrar över så skulle vart najs om vi kunde maila;)

2010-07-05 @ 02:50:46
Postat av: Sofie

Halloj! Làter underbart det, javisst, min mail är [email protected] , inte det snyggaste namnet men sà fàr det vara sàlänge, mejla pà du! :)

2010-07-05 @ 09:36:10
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0