The Secret

Såg precis på The Secret. Då jag bara satt i soffan och inte hade någonting att göra så satte jag igång den. Jag trodde de skulle vara en jätte flummig film och att jag skulle stänga av efter 10 min. Men när jag såg 10 min var jag så helt inne/koncentrerad och det kändes som personerna verkligen pratade till mig. Jag kände igen mig på nästan allt som togs upp. Det känns som jag har fått ett helt annat tankeställ. När jag tänker på det som man ska  fokusera på inser jag nu att för ett fåtal år sedan tänkte jag på sånt som jag vill uppnå eller liknande, förstod jag att jag faktiskt har lyckats uppnå det idag.. Jag vart lite rädd. Rekommenderar filmen starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0