Äntligen sommarkänsla

Idag lämnande jag hjärtat i Nacka forum då jag skulle ha engelska c i 2 h. När jag väl kom till klassrummet mötte jag av tre blickar, det var alltså ingen människa där. De personerna som skulle hålla tal var inte ens där så då fick vi gå en 20 minuter senare, oskönt men skönt! Tog med Max och hämtade killen som gick vilse i gallerian... HAH. Mcdonalds blev det som plåster på såren och därefter mötte vi upp syster i stan. Jag köpte 2 linnen och 1 klänning men kommer nog göra den till ett linne istället. Visar kanske senare.. Efter lång dag åkte vi hem för att snart äta middag. Åker in till stan runt 7 för att gå på Stand up, har faktiskt aldrig gjort det så kan bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0