inspirationskällor






Just nu lever jag fullständigt på inspiration från olika håll. Oavsett vilken sport det är blir jag alltid lika facinerad av hur människor kan göra något som känns helt omöjligt. Jag tror självklart på att man kan bli vad som helst men jävlar vad talang man behöver. Men samtidigt så har jag förstått att det krävs en så stark vilja. Sitter nu och laddar ner Letting go med Kelly Slater och kan knappt vänta tills den är klar. Sedan har vi Dan Osman, mannen som föddes och dog med det som hans liv gick ut på, att klättra. Efter att ha sett hans filmer så har jag förstått att viljan är nyckeln till det man vill åstadkomma. Efter jag såg "the secret" så har jag börjat tänka positivare och fokuserat på sånt jag vill uppnå, visst låter det konstigt men tro mig, det har funkat hitills. Då jag börjar tänka i dessa banor så har jag använt mig av mycket mental träning, lixom att koncentrera sig på något speciellt. När väl dagen kommer till du ska utföra detta i verklighet så är du mentalt förberedd och då följer kroppen/rörelserna med i tänkandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0