Skiva och parkmys

God kväll allesammans, eller ja för mig känns det som natt då jag går runt och sover.. Var somsagt på skiva igår, hur rolig kväll som helst och det var lite tarvligt att kliva upp imorse (klockan 7.56). Det blev mycket dans, drinkar och galenskaper, man får helt enkelt bjuda på sig själv! Efter skolan skulle jag egentligen hem och lägga mig igen men syster fick med mig till tanto där vi la oss på en filt och lyssna på reggae och åt kladdkaka under stekande sol. När den gick i moln gick vi hem till henne där vi åt ägg macka och tittade på top model. Jag somna i 1,5 h, skön nap! Därefter kom pappsen och skulle mecka med en grej och vi åkte sedan hem. Har kollat igenom bilderna från igår och kan inte sluta garva haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0