Sommarkvällar

Haft en toppen helg verkligen! Nu känner man att sommaren börjar dra igång, speciellt när man kommer hem på tidig morgon och solen börjar gå upp. Kan tänka mig att Mosebacke är där jag kommer spendera mina sommarkvällar mest, ett schysst ställe med utsikt över gamlastan/djurgårn. Var där både i fredags och igår med mycket trevligt sällskap! Längtar dock tills man kan börja använda shorts på kvällen, tycker att det är än lite för kallt för det på kvällarna. Igår på dagen kom ju Maja hit och höll mig sällskap ute i det vackra vädret! Vi badade, solade och spelade kubb. Jag vann stort! Mina planer för idag blir det nog bara återhämta sig från de timmarna man inte sovit och kanske ta en tur till gymmet om orken finns. Låten som är nedan har jag nog nästan lyssnat sönder, bara lagom mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0