Vapiano

Runt 8 stod jag på centralen och mötte älsklingen som var lite försenad, under tiden jag vänta snackade jag engelska med munnen full av chips med en norsk som jag trodde var från england som därefter fråga informationen på norska.. oops. Tillslut anlände han och vi åkte till Vapiano i gamla stan för att möta Maja som var seg och "råkade" (skåningar..) hoppa på ropsten tåget istället för att åka till skanstull. Tillslut fann vi henne vid ett mysigt bord bland folkmassan. Alla beställde varsin pizza som försvann snabbt, därefter åkte vi hem.


Såg nu att mina tofflor som bör vara rätt antika vid det här laget ( cirka 10 år? ) blev med på bilden.


Bestick? Varför behövs det när man har händer!


mmmm!.

Blev lite inspirerad av tavlorna


Vi gick sist..



Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha fuck you

2010-05-14 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0