MAGICAL WORLD OF MOVIES.

Voddler http://www.voddler.com/ kan vara det ypperligaste som finns, har bara blängt på massa filmer därifrån hela dagen. Kommer nog inte gå lika flitigt till videoaffären när man lika gärna kan gå 0 meter för att se filmer, som dessutom är billigare, eller ja man kan se gratis filmer men också betala en penning för en lite mer "nyare" variant. Perfekt när man reser då det mestadels finns osynkade dubbningar till fimer (i schweiz) som gör narr av en! Min dag har inte vart mer intressant än så... Ska drömma mig vidare om vad jag ska inhandla för prylar av min kommande lön och invänta lite program på tv burken och byta några kärleks ord till pojken min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0