DAGENS HÖJDARE.

"Life is a highway" och jag körde av vägen... Har sovit nonstop tisdag-torsdag och inte kunnat gått upp ur sängen. Har haft magsjuka och allmänt eating disorder och känt mig veklig från topp till tå. Nästan hasat mig fram med böjd rygg för att inte sträcka ut magen. Känslan av att något äter upp en inifrån går att likställa. Min föda dessa dar har bestått av knäckebröd och blåbärssoppa, en höjdar diet om man vill tappa extra kilon. Idag fredag mår jag bättre och kunde för första gången få ner en måltid sen tisdags, en french hotdog var dagens toppunkt! Nu vankas det filmtajm!

Om man gillar friluftsliv och onödiga prylar som jag så bör man kika in annonsen här nedan.

Bonanza Bidders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0