AJAJ.

Kom precis hem efter en lång jobb dag. Började vid 9 för att ta hand om hundarna (2 h promenad), därefter började jag jobbet vid 12 och slutade 18. En riktigt skön dag med härliga kunder och nu har jag äntligen lärt mig kassan!Fy fan va jag är bra! Men mina fötter dör.. Påvägen hem köpte jag lantchips och choklad, mmmmm! Juste, det var en kille som tog upp sin filmkamera (han gick med ett gäng vänner) och började filma mig medans jag försökte få hunden att bajsa, å då frågade jag om han skulle göra en film, men då svara han på en rysk bryting och berättade att han var från Estland. Han var turist (såklart), och förundrade sig över hur människo kulturen ser annorlunda här än där, ja det är ju inte så konstigt.. Welcome to Sweden lixom, att alla tjejer gick runt med hundar (jag befann mig på Östermalm/djurgårn) och han filmade nog mig för ett bevis eller vad vet jag. Aja, helt skumt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0