MINERAL MAKEUP.


Idag blev jag nyfiken då både syster precis har köpt plus att jag hört mycket om detta... På Geneve's flygplats kunde jag inte låta bli och bestämde mig för att prova! Det är i.d Bare Minerals, och är 100% naturliga och baseras på rena mineraler från naturen. De är vårdande och fungerar som en förlängning till ens hudvård. Jag har nog alla rengörings produkter som finns, både Clinique, Lush, Biotherm etc. Men inget verkar "funka" då jag får finnar och äcklig hy, det är alltså mitt smink som är problemet. Jag använder ganska billigt smink från L'oreal och Isadora så nu får jag köra på detta och se om det blir förbättring för min hy. Detta kostar runt en tusen lapp men jag fick det för lite bättre pris, 500 :- hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0