TÄVLING.

Då var den årliga golf tävlingen avklarad. Från min sida gick det inte så jätte bra, slarviga och eländiga slag. Jag skyller på min otränade sving som inte blivit bättre. Däremot gav banan sitt när de hade spöregnat under gårdagen och sjöar var lite utplacerade här och var på fairway. Bunkrarna ska vi inte prata om... Mitt inspel gick bättre än vad jag trodde och några kanon puttar satte jag i alla fall. Mitt lag lyckades skrapa ihop 74 poäng men vinnar laget vann med hela 89! Jag hade ju allt sett ifram emot att vinna två green fee på Brohof, inte fel! Hade 3 extra slag på index 1-4 men sumpade nästan alla.. Lunchen var ju likväl god, wallenbergare med rårörda lingon. Nej, nu ska jag träna golf... eller inte. Inta viloposition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0