UPP O NER.

Idag när jag äntligen skulle aktivera mitt Telia simkort i min Iphone så stod det ingen service. Nehe tänkte jag och testade några gånger till... Jag ringde därefter till Telia för att checka av så inga problem hade uppstått... Allt såg finfint ut från deras håll över mitt abonnemang, men han frågade om telefonen var upplåst, jo ja det ska den vara svarade jag då killen från 3 sa att de skickar koden "inom kort". Det visade sig att den inte var upplåst.. Jag gick till närmaste 3 butik vid slussen och frågade vad fan som pågick å vart min aktiverings kod var.. å då sa den korkade puckot till tjej som jobbade där att det tar 5-6 veckor att låsa upp telefonen(!!?), hur tjockskallig kan man vara! Jag gick direkt där ifrån och senare till Telia för att få låna en telefon, de bokstavligt garvade när jag berättade att det tog piss lång tid innan de kan låsa upp, Telia låser nämligen upp på direkten. Dagens medalj för rudimentärt och infantilt support går till 3, vilken dygd, verkligen. När jag var på väg hem ringde en kille från ett jobb jag sökt och imorgon blir det intervju, fy fan vad glad är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0