QUESTIONS.

Vad gör dig lycklig? :) Min goa pojkvän, alla fina vänner, att resa!
Vad gillar du för mat? Kryddigt & grillat.
Skriver du dagbok? Har slutat sedan ung ålder.
Har du några syskon? En syster och bror.
Vart åker du om du känner dig ensam? Till min syster.
Brukar du sitta och läsa gamla inlägg? Ja faktiskt! Min reseblogg från USA och Schweiz.
Vem är du mest lik i din familj? Min mor; utseendet och pratglad. Min far; lugnet och humorn.
Vad är du mest stolt över om dig själv? Jag vågar prata inför 700 människor.
Nämn något du gör när du är ensam? Planerar och drömmer om framtiden.
Bästa film? Har ingen speciell.
Något du gör som är konstigt? Små pratar med mig själv, höhö.
Vad använder du för smink? Stop shine - puder, mascara, svart & vit eyeliner.
Vad är det knasigaste jobb du haft? Delat ut flyers, kanske inte knasigt men tråkigt!
Har du bott utomlands? Nä inte permanent.
Stjärntecken? Våg.
Vill du ha barn, isf hur många? 2 stycken.
Tror du på evig kärlek? Absolut!
Har du lätt för att bli kär? Innan jag blev 16 var jag det, tyvärr.
Har du körkort? YES!
Vad är du bra på? Prata och vara klantig.
Vad har du för storlek i skor? 39.
Vilken färg regerar i din garderob? Vit och svart.
Har du piercingar eller hål i öronen? Hål i öronen.
Har du några tatueringar? En på handleden. "Sisters"
Vad är det roligaste du har gjort i sommar? Besökt New York. 
Hur lång är du? 172.
Vilka andra länder har du varit i... och vilket är favorit landet? Några favvisar är Maldiverna och Seychellerna.
Hur ofta tränar du? Förra året var det 4 ggr i veckan men nu är det mindre än det..
Vilka plagg är måsten för dig i höst ? Skinnjackan, halsduken, leggins vita converse.
Nämn tio saker du hatar? (Ej i ordning) 1. Dryga människor, 2. Spindlar, 3. SL under vintertid, 4. Gå upp tidigt, 5. Mitt 3 abonnemang, 6. Finnar, 7. De som spyr på tunnelbanan , 8. Mes smör och wasabi, 9. köer, 10. När kontot står på under 50:- 
Nämn en/fler personer du kan berätta allt för? Märtha, syster & pojkvän.
vår eller höst? Höst. 
Te eller kaffe? Te.
Vad är det roligaste du gjort? Åka skidor.
Vad önskar du dig? Att jag bodde närmare min pojkvän.
Hur gammal är du? 18, snart 19!
Vill du gifta dig? Självklart!
Vad är kärlek för dig? Något helt underbart men som kan samtidigt vara svårt.
Vad har du för kamera?  Finepix S9500
Har du gått någon fotokurs? Jag läste foto under 3 år på gymnasiet.
Hade du bra betyg när du gick i skolan? Ja hyffsat!
Vart jobbar du? Butik
Hur många skor har du? Runt 25 kanske.
Äter du nyttig mat? Jag försöker i alla fall.
Vad jobbar du med just nu? och vad har du för framtids drömmar? Jag jobbar som butiksbiträde i en surf/skid butik vilket jag älskar! Mina framtids drömmar är att starta något eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0