Söndagsångesten börjar

Sitter här och gör inget mer än ingenting alls. Ska väl hoppa in i duschen strax och sätta igång bastun. Sen krydda min söndagsångest med te och film. Ser inte ifram emot skolan.. vill verkligen inte. Men vad ska man göra.
I helgen har jag haft det riktigt trevligt! I fredags träffade jag lite folk och vi hade filmkväll till halv 3. Sov över hos Julia och på lördag träffade jag Sofia och vi såg på Harry Potter, den var helt okej fast jag har nog blivit för gammal för trollkonster:)
Vi åt på en mongolisk restaurant, mummms! Sedan somnade vi rätt så snabbt hemma hos mig.
Nu märker man att höst tider börjar komma igång vilket inte brukar vara så lajbans men tack och lov att det blir helt tvärtom detta år!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0