Torsdag

Vaknade och glömde totalt bort tiden. Självklart hade jag försovit mig och stressar igenom den halvtimme jag hade på mig tills bussen avgick. Hann precis med bussen men var 10 min sen till svenskan. Seg skoldag. Åkte till söder efter skolan och drog en fika med Tim sedan en sväng till city där jag införskaffade mig en Jeansjacka från Beyond Retro och ett svart linne från Weekday. Ikväll ska jag köra ett spinningspass, fan va jag ljuger, jag kommer lägga mig i badet istället. Imörn ska jag till VILA i Sickla där syster jobbar då det skulle vare erbjudande och lite galej med ballonger så det ser jag ifram emot men framförallt att träffa henne då det var ett tag sen sist!  :)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0