29/12

Coucou!! Sitter just nu i lägenheten i Nendaz och dricker varm choklad efter helgrym dag med en massa puderàkning. Kan berätta lite kort vad vi har gjort sen jag steg av planet i ost och klocklandet. I lördags när jag anlände hämtade Bastian mig pà Geneve's flygplats. Vi chillade i hans hus som ligger en bit utanför Lausanne och köpte sedan varsin kebab till middag.
Pà Söndagen tog vi cycklar med oss i hans minibuss och àkte till Le Lac Leman. Utsikten är sà otroligt vacker, jag kan inte se mig mätt pà den. Efteràt àkte vi till mc'en drive in och köpte med oss mat för att sedan àka förbi hans mormor. Hon var jätte söt/trevlig och pratglad. Min franska sattes pà prov kan jag säga. Efter ett par timmar àkte vi hem för att fixa oss till kvällen. Vid 7 kom Jullian förbi, en kille som vi hängde med i Los Angels. Därefter tog vi hans bil och hämtade upp Simeon som ocksà var i Los Angels. Vi bestämde oss för att äta pà en Pizzeria där pizzorna var enorma! Efter satte vi oss pà en pub och köpte ett par öl.
Pà mànda morgon runt 6 drog vi upp för att àka till Nendaz. Pà vägen plockade vi upp Ludovic, en kort och gott skön kille med bra humor. Efter 1 h 30 var vi framme och där träffade jag resten av hans familj. Vi drog ut i backen och hade det ap kul sedan var det middag pà kvällen. Har träffat sà mànga härliga människor bara dessa dar sà kan knappt vänta till nyàr, det kommer blir stort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0