3/12

Frost och kyla, men var är snön? I Schweiz har den i alla fall lagt sig som ett bomullstäcke över alla toppar och jag är lycklig. Idag efter skolan åkte jag till systers välpyntade lägenhet och julklapparna.. herre, kan vara de finaste jag sett, hon satt halva kvällen igår tills jag kilade hem med att bara dekorera julkorten, hon är för söt min syster:)
Vi åkte in till stan efter lite glasåtervinning av hennes läsk/alkohol "årsförbruk". I stan hittade jag julklappar till både mor och far. Det gick på ca en 20 minuter för syster kan det här med jul shoppingen. Jag som trodde det allra värsta men köer och annat dylikt jul kaos. Efter det åkte vi hem till var och sig. Igår fick jag även mitt paket på brevlådan som bestod av en t-shirt och två mössisar. Finns att beställa på www.skimonkey.com







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0