looov

Äntligen är lovet här, finally! Som jag väntat. Efter skolan ringde syster mig och sa att hon ivrigt ville få med mig ut i det vackra vädret och ta långpromenad. Det var en deal om jag fick låna ett par vantar sa jag. Så vid Hornstull möttes vi och flanerade därifrån genom Tantolunden enda till Mariatorget där vi satte oss på ett konditori. Varsin kaffe och smörbulle, en mazarin till mig och en marsipan minigris till syster. Efteråt tog vi bussen till thailändska ambassaden där syster skulle hämta visum. Sedan åkte vi hem till henne och lagade tacos. Runt halv 8 var jag hemma och fixade mig iorndning för kvällen. Skyndade mig iväg i snöyran till Märtha för att föra. Vi mötte upp de andra i stan sedan för att knalla till cluben. Vi var där inte allt för länge och tog taxi hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0