weekend

I fredags träffade jag Amanda efter skolan och vi satte oss på ett fik och snackade om allt; skolan, män, framtid, skidåkning, livet. Ja allt. Runt halv fyra tog vi oss vi till Globen för att gå på genrepet av Idol då Emil hade bjudit in oss. Det var riktigt kul att se alla gamla idoler men framförallt Calle och Erik, jävlar var de öste på och Amanda och jag klappande händerna, visslade och diggade med rocklåtarna. Det var lite pirrigt att de stod precis framför en. Runt sju drog jag till syster där jag mötte upp henne för att hämta pizzorna. Vi svullade pizza, glass, chips och ostbågar till Idol. Helmys kväll.

 På lördan åkte vi in till stan där vi skulle shoppa julklappar men det slutade med att vi sket i det och tog en latte och sen hem till henne igen. Det var ju cirka 3 miljarder människor i stan så man orkade verkligen inte trängas bland dem. Vi tog bussen till donken vid hornstull och tog med oss, samtidigt som vi åt kollade vi på "Love in Manhattan" som var en otroligt fin film och när eftertexterna kom kunde jag inte hålla emot tårarna längre haha! Runt fem åkte jag hemåt. På kvällen träffade jag Märtha för att hyra film och efter mycket vel fram och tillbaka så valde vi att se "Johnny Mad Dog" som var en ganska sorglig film om barnsoldaterna i Liberia. Vi hade även chips och dip så nu har jag ganska mycket att göra på gymmet denna vecka. Runt 12 kilade jag hem till mig i snöstormen.   

Idag söndag fick jag något ryck och har städat alla mina garderober och slängt en hel del kläder och annat dylikt som inte används längre. Det blir väl till att sätta igång natur plugget nu antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0