Friday

Imorse ringde klockan 20 min innan min buss skulle gå, panik, hittade inte det jag skulle hitta, mer panik. Tur som det va så hann jag med bussen som även kom försent, som vanligt.. Första lektionen var matte, kul, vi hade vikare som visades sig vara bra på att förklara, finally. Utan rast var det direkt franska med Lottapotta, kanske sveriges enda roligaste franskalärare, den människan har humor. Sedan var det engelska där jag fortsatte med min essay sen var det lunch, foccacia stod på dagens meny som alla andra dagar för min del. Sitter här hemma och funderar på att klämma in kvälls kurs i foto på Kulturama, men lär va ganska fullt nu men det skulle inte va helt fel!

 
2 bilder på mig som är tagna för två år sen. Fotografen kommer jag inte riktigt ihåg namnet på. Jag vill också kunna ta bra foton..


Kommentarer
Postat av: Soffy

den högra picen va ju mega fin. varför har du inte använt den förut ? jag har iaf inte sett den : ) puss!

2009-01-16 @ 16:54:40
Postat av: Sofie

Tack:)! jag har en hel mapp med massa bilder från den dagen å den va en av dem.

2009-01-16 @ 17:39:38
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0