Mitt i veckan

Idag gick jag till skolan med min eländiga hosta, låter som en trettio års van rökare. Det är alltid så sjukt mycket folk från gullmarsplan till bussen vid slussen. Vart för mycket trängandes för mig och min feber. När jag skulle gå ut genom spärrarna vid bussarna så passade jag på att bli klämd av "väggarna" eller vad det nu kallas för som sitter vid spärren. "Tack så jävla mycket kärring" sa jag högt till hon som hade lite för bråttom:) Första lektionen var foto B, det var ganska tråkigt, vi såg en dokumentär om nån skum typ. Senare åkte vi på foto utställning på söder som var intressant. Åsa Sjöström var fotografen, utställningen handlade om fattigdom och trafficking i Moldavien. Efteråt åkte jag hem till syster och kollade på "10 orsaker att hata dig", vid fyra åkte jag till tandregleringen och sen hemåt. That's that.


Några bilder från utställningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0