work-out, Shop til you drop



Heey hey! Nu pa morgonen har jag tagit en springtur pa stranden i en timma, mycket skönt! Konstigt nog sa har jag fatt battre kondition och blivit mer valtranad, kan bero pa att jag rör pa mig hela tiden. Planer för dagen har jag inte men ska formodligen bara ta det lugnt. Har hallt igang rejält dessa kvällar sa behöver vila. Imorgon ar vi lediga fran skolan da det är USA Inpendence dag pa lördag sa det kommer firas stort. Igar var jag och Maja i Del Amo Mall, riktig stor galleria, sjukt. Den ligger cirka 7 min med bil och en 15 med buss. Busse kostar $1.55 sa det ar billigt. Taxi kostar cirka $15 och det ar skont och ta om man inte orkar aka buss. Bussarna slutar att ga efter 9 pa kvallen sa det ar bra att hinna aka innan 9 hem om man inte vill betala 140 kr. Jag tycker det ar vart det! Kan vara skont om man shoppat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0