Topshop mingel

Lugn och skön skoldag men två lektioner där vi såg film på ena. Efter skolan sysselsatte jag mig med att kolla på kläder men hade ögonen mest på skor. Behöver köpa ett par nya sneakers eller liknande och det slutar nog med ett par converse, det funkar alltid. Sedan behöver jag ett par gladiator skor fast har inte riktigt fått syn på några "dem-ska-jag-ha" ännu. Vid halv 5 träffade jag Katti och vi drog till kungshallen och köpte varsin thairätt. Mätta och glada gick vi till Topshop i gallerian och kikade runt. Vid 7 skulle vi dit igen för att jag fått inbjudan av ELLE, fick 20% rabatt. Jag hittade ett linne och två par örhängen. Sjukt mycket folk fast vi visste precis vad vi skulle springa och ta så vi var först till kassan. Det bjöds på drinkar och konstigt nog så kände jag av den och vart ganska fnittrig resten av kvällen. Vi drog till ett mysigt fik vid medborgarplatsen och satt där ett bra tag. Sedan begav vi oss hem och nu sitter jag hemma och funderar på en lång varm dusch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0