Little bit

I fredas efter skolan åkte jag in till stan med Julia och kikade runt sedan åkte vi till vällingby där hon skulle till frissan. Medans hon blev ompysslad satt jag och läste massa smaskigt skvaller och åt godis och skrattade åt ett litet sött barn som busade när han skulle bli klippt. När vi åkte därifrån var det snöstorm och jag hade då inte rätt kläder på mig. När vi kom hem till Julia så fixade vi ihop middan som var hur god som helst. Vi befann oss hos henne hela kvällen och tittade på Let's Dance. Mycket bra att Magnus vann. Dagen därpå vaknade jag med förskylning och lite feber, inte så oförväntat när man inte var klädd för snöoväder. Efter frukosten åkte vi till Alvik och kollade lite tapeter till Julia eftersom hon ska byta till systerns rum och ville ändra om det. Man vart lite sugen själv på att fixa om sitt rum. Senare åkte vi till stan en snabbis och åkte hem till mig efter. Vid halv 10 åkte vi till Hässelby och festade lite. Vid halv 7 var vi hemma hos Julia och gick och la oss direkt. Nu är jag hemma igen och är ganska trött efter helgens program. Ska ta en låång dusch nu. Igår kom syster hem också:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0