12/11

Sitter i skolan utan vänner.. haha! Kan vara för att jag kom väldigt så tidigt, jag vill ju inte försumma den välsmakande lunchen som serveras i skolan ju. Dagens planer är inte mycke, eller jo om jag tänker efter. Först har jag svenska sedan åker jag till Södra station och möter Leo min vän, ska förmodligen köpa ett 5 månaders träningskort på SATS. Man har ju hört om hur bra det ska vara där, upp till bevis! Sen ska jag köpa en hejdå-19års-julklapp till min Fia lotta. Hon den lilla saken åker iväg från mig, men oj vad jag ska korsa halva norden för att besöka dig i din lilla håla och mula dig:)  


Kommentarer
Postat av: soffy

bra! för du ska vara hos mig MINST en weekend! då ska vi ha snöbollskrig, dricka varm choklad & åka skidor! <3

2009-11-12 @ 15:30:01
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: sofie

OM JAG SKA! Bygga snögubbe/snölyktor, svulla järnet, pulka race, bada i snö(bara om det finns en bastu i närheten), åka massa skidor, få snö i rumpan ooo ja en massa annat kul:) Kan knappt bärga mig:D vääärsta mys vi kommer ha :):) <3

2009-11-12 @ 20:01:33
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0