19nov

Vaknade halv 11 och packade i ordning min träningsväska och drog strax innan 12 mot bussen. Missade den jag hade tänkt att ta så hoppa på den som kom efter. Vid gullmarsplan fick jag reda på att vi tydligen skulle ha någon kvarts redovisning/diskussion av något slag i grupper som jag helt hade glömt bort. Jag bestämde mig för att dra till gymmet istället. Jag körde powerwalk och sprang på löpbandet 1,2 mil sedan gjorde jag lite ben/lår/rump övningar samt en halvtimme på en annan konditionmaskin som jag inte vet namnet på. Efter var jag lagom död. Iskall dusch och bastu på det. Tog mitt pickopack senare och drog hemåt. Någon kommer i alla fall att sova gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0