26/11

Tog en rejäl sovmorgon och satte på tvn där det var en surf dokumentär så blev liggandes ett bra tag till under täcket. Ramlade ner ur sängen och gick till köket för att fixa frulle. Fann dock fyra nya smaker från sia glass i frysen och vart helt till mig av lycka. Tog en sked och öste ner i en skål. Med morgonrocken lite halvslarvigt knuten och lagom snygg satt jag i soffan med en stor portion av citron/choklad gräddglass i mitt knä. Det fick bli min frukost+en macka. När klockan passerade alldeles för mycket skyndade jag mig iväg till skolan där jag hade 30 minuters gruppdiskussion i svenska C. Det gick som det skulle och jag drog hem för att sedan åka och ta svinis sprutan. Var där med mami en 45 min innan de hade öppnat. Som vi trodde var det köbildning men vi fick bra platser och kön slingrade sig stört långt bakom oss. När vi väl kom in gick det undan, hann knappt fylla i mitt formulär innan mitt nummer ropades. När hon väl tryckte in den i armen så fanns det ingen ätervändo men än så länge(efter 3h) så har jag ingen verk/ömhet, peppar peppar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0