Bra grejer

Åkte till medborgarplatsen där Leo mötte upp mig, vi tog bussen till södra där vi gick till sats för att fixa mitt årskort. Det fick bli ett så kallat guldkort som innebär att jag kan gymma alla tider i veckan och på alla sats i sthlm. Passar utmärkt då jag har ett utanför min skola samt att jag kan träna med syrran vid henne. Efter tog vi pendeln till centralen sedan tunnelbanan till gamla stan. Där satte vi oss på ett fik och jag köpte kanske världens största morotskaka samt en chai latte till de. Efter lite gagg så kom jag på att jag ville köpa vinter skor så då åkte vi in till stan där jag köpte mina gosingar på Mathilde. Nu kommer jag inte gå runt och klaga på att jag fryser i alla fall! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0