tisdag 24/12

Drog iväg till bilskolan efter halv 11 snåret. Vi körde motorväg och landsväg. Det gick faktiskt hyffsat bra men på hemvägen var det en bil som gjorde en omkörning vid en kurva och var galet nära att krocka med en mötande. Ute på motorvägen var den en bil som låg bakom två långtradare och tveka hela tiden på att göra en omkörning när vi i vänstra filen kom i högre hastighet. Idioten i den bilen blinkade en meter ifrån mig och la sig framför och var dessutom nära på att köra in i den framför. Idag var det bara en massa cpförare som inte gjorde rätt någonstans, bara en massa fel. Blir bara så otaggad på att fixa körkortet ibland, speciellt sånna dagar som denna. Efter bilskolan drog jag till SATS och tränade i 1,5-2h för att få bort min ilska, så nu är jag lagom trött/glad. Julafton om en månad såg jag nu, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0