40graders skidfeber

måååndag, hur segt kan det vara. Ligger halv invalid i soffan och ska slå på film för att få tiden gå fortare. Helgen var 'awesome malade'! På fredan plockade jag upp Bastian vid centralen och vi drog runt i stan för att kolla lite jackor men jag kom hem med en Analog tröja istället. Kvällen såg inte alls för spännade ut bara en massa degande och svull. På lördan mötte vi syster på mc'en vid slussen, det var hej-hej och hej-då därefter åkte vi till stan och gjorde några ärenden utförda sedan åkte vi mot stadion där Winterjam 09' höll plats. Som alla andra år var det nice men mycket "varmare" detta år, hoppet var dock helt mobbat snett men det funka när man satt på läktarn och hamna rakt framför. I år fick Håtveit inta kunga stolen, congratz Norway! Vi var väl där från 16-20 och kilade hemåt efter. Fick inga bra bilder när de hoppade för min kamera är riktigt risig men men...Man var/är lagom skidsugen när man gick därifrån, men nu är det ju "bara" 31 dagar kvar för min del! Igår söndag gjorde vi ingenting bara flanerade runt i området/regnet och snacka om hur sämst sthlm är ibland. Åt världens godaste trerätters middag så magen stod ut åt alla håll. Idag ringde klockan 06 och vi drog upp, fixade iordning och jag gjorde sällis till centralen där vi åt frukost och sedan vinkade jag av honom "see you in swizzzzerland!"  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0