BaileyButton

Nu när kylan börjar komma allt snabbare så kom jag och tänka på vilka vinter skor jag brukar ha. Ett par jätte tunna tygskor och sedan en nätt stövel i skinn men jävlar vad man har frusit ihjäl sig. Annars har jag ju converse men hur kallt kommer inte det bli på en skala. Sedan har jag ett par "leka i snön stövlar" som är allt för små. Har kikat runt lite och det finns inga vinterskor som ser okej ut plus sköna. Sedan gick jag in på www.uggaustralia.com och fann dessa sötnosar som verkar vara riktigt sköna! Visserligen har man tyckt lite sisodär om deras modeller men jag tyckte att dessa såg lite annorlunda ut. Lär vara pefekta att dra på sig när det är snöoväder och minusgrader! Ska nog beställa ett par när pengar trillar ner på kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0