Mon.1.Feb

Har vart lite dålig på att uppdatera men ska försöka bli bättre! I onsdags efter skolan mötte jag upp Bastian på Arlanda för att sedan åka hemåt. På torsdagen bestämde vi oss för att se Avatar i 3d. Jag som inte är sådär förtjust i fantasy filmer tyckte den här var ruggigt bra, fick rysningar. Därefter åkte vi hemåt och bara slappade järnet, vi badade bastu/kollade film. Bastian hoppade runt i snön men lyckades inte få med mig då jag fortfarande känner mig krasslig.

På Fredagen strosade vi runt lite på stan och därefter tog vi bussen förbi skolan en snabbis för att lämna kamera. Vi mötte upp Maja vid skanstull för att åka till Vasa museét, har ingen aning vart vi fick den idéen ifrån, var rätt kul att leka turister i sin egen hemstad. Efteråt fick vi nog och åkte hem för att äta en underbar middag. Vid 8 skyndade vi oss iväg för att möta upp folk för att föra innan ett annat ställe. Redan vid halv 11 var det ca 300 om inte mer utanför stället vi skulle in på. Jag och några hade tur och kom in efter bara 5 min, det var cirka 1 timmes kö. Kvällen var galen och det dansades för fullt. Bastian och jag tog taxi hem och var hemma hyffsad bra tid.

 På lördagen var vi lagom pigga och jag anordnade en picknick med varmchoklad, frukt och kakor. Vi tog en promenad på isen och hade det awesome, kändes som man var långt upp i Sverige pga av all snö. Både eftermiddagen och kvällen var lugn/skön. På Söndagen åkte vi till stan för att uträtta några ärenden samt äta thaimat på vårat favoritställe. Idag följde jag med älsko till t-centralen för att se så han hamnar rätt. Därefter åkte jag till syster och pluggade teori/naturkunskap. Vid 1 var jag och övningskörde på bilskolan, var lat/trött så jag gjorde ganska många småfel. Idag är det hjärtats och mitt 1 månadsdag. Hejja oss:)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0