Framsteg!

I tisdags klockan halv 9 satt jag färdigfotad och väntade in 9. Mådde jätte bra på morgonen men när jag väl satt där spänd utanför skrivsalen började det pirra. Jag kände pressen och om jag inte klarade det här så skulle jag behöva komma tillbaka, vilket jag minst av allt ville göra. Jag skulle klara det! Frågorna var roligt nog sjukt lätta men några var kluriga och som jag aldrig hört talas om, jag chansade. Velade över "rätta" knappen en stund. Jag beslöt över att avsluta och det stod GODKÄND på skärmen, jag var överlyckling och hoppade upp och tog emot mitt id samt intyg av läraren och gick ut med ett stort jävla leende. Jag klarade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0