FESTIVAL!

Kom hem idag fràn en hel awesome festival i den tyska delen av schweiz. Sjukt bra artister som Jay Z, Hilltop Hoods m.m. Det bästa var nog Eminem.. Ojojoj.. Jag blev tàrögd för att det var sà bra. Ett hav av 140 000 människor som sjöng/skrek/hyllade etc för att det var sà galet bra. Tre dagar av 37 graders värme, härliga människor, "waterparty", schnitzel brot och annat nice. Dà det var sà varmt 24/7 var man tvungen att dränka sig i vatten jämt och ständigt. Har nog inte druckit sà mycket vatten plus varit blöt 3 dagar i rad. Har därför fàtt shorts skavsàr vid làren vilket gör förjävligt ont. Har dessutom botat min badkrukhet dà vattnet var svinkallt och dà menar jag minus 293. Pà lördagen fick vi lite regn i 10 min efter alla klagomàl över hur varmt det var, det var t.o.m en del som svimmade av värmen vilket jag kan förstà när man är ihopklämd bland människor i 2 timmar bara för att fà en schysst plats. Kanske inte är en festival brud i stora delar men fyfan vad kul det var!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0