Söndag, måndag

Har varit lite seg på att uppdatera men ska försöka bli bättre! I söndags hyrde vi varsin Alvedon cykel igen och åkte runt lite här och var. Därefter åkte vi hem för att ha bbq som kan vara det godaste som finns! Igår måndag mötte vi upp syster, Martina och hennes vän samt fransmannen. Vi satt och chillade i kulturhuset och skådade alla studentflak som passerade och badade i fontänen. Sedan mötte vi upp Märtha och vi gick till John Chris där jag tog en pastasallad med kräftstjärtar. Kan vara den nyttigaste måltiden jag ätit sen killen kom (en vecka sedan). Vidare gick vi till gamla stan och försökte hitta några presenter till Märthas familj i Usa. Vid 6 gick killen och jag till sergel för att se på Sex and the city 2! Han överlevde filmen och tyckte den var hyffsad kul, då han brukar se på gossip girl så går det här väl an också tänkte jag. Idag tisdag blir det studentfirande för kusinen, så ska snart åka till Norra Real och stå beredd.

Kommentarer
Postat av: Soffan

hahaha så han gick med på det iaf??! jag sa det på din mottagning "if u take sofie to Sex n the city 2 ur gonna be popular.." hahah kul kille :)

puss

2010-06-08 @ 12:31:45
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0