Cosmonova och fredagsmys

Träffade klassen vid naturhistoriska igår för att se två filmer på Cosmonova. Den första var riktigt tråkig även fast den var i 3D. Den handlade om sardiner i 45 min. Inte bra någonstans, dessutom använde de inte av hela skärmen. Däremot den andra filmen som inte var obligatorisk då jag och 5 andra bara satt kvar, där hände det grejer. Man fick close-up bilder på klumpfiskar som var ovanligt fula och en så kallad "hemmafru" fisk som ger snytingar till en fet bläckfisk. Har aldrig både garvat och varit fascinerad samtidigt till en sådan film. Funderar även på att gå på havs monster filmen någondag haha..
På kvällen tittade jag och syster på Deja vu som fick hjärnan att kolappsa, därav att jag inte orkar göra något denna regniga lördag.


"Titta en klumpfisk.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0