HEJ sommar!

Igår låg jag och syster vid poolen och vi tog vårat första dopp, fast bara till midjan för mig del.. Idag tisdag slutade jag runt 12 och skulle enligt planer jobba mellan 13-17, gick runt med Maja och började känna mig yr, när jag kom in till butiken så berättade tjejen jag skulle jobba med att det råkat gett mig och en annan kille samma tid. Han hade kommit förbi men sedan gått, jag sa som det var att jag inte kände mig riktigt kry så hon ringde tillbaka den andra och bytte mitt pass, tror han blev ganska glad! Så jag åkte hem med mitt onda huvud och tog det lugnt i en solstol. Fick lite mer bikinirand, jippi!



Jag har gåshud medans syster lapar sol



Hittade min Vans keps jag köpte i LA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0