Nice

Ont i fötterna är bara förnamnet, är dessutom trött efter allt festande igår. Kom hem någongång runt halv 4 och gick upp vid 9, halv död. Idag jobbade jag mellan 12-16 vilket var ett skönt pass då jag lärde mig hyffsat fort hur kassan fungera och annat. Har nog fått med allt idag; glömt larma av köp, pratat engelska, krånglat med kassan, varit sko modell till en norsk kund, slagit in paket, sålt mer än 4 plagg samtidigt (tummen upp för mig), pratat med hel sköna människor, vikit och vikit. Kort och gott så var det en riktigt lärorik dag och hur kul som helst! Ser ifram emot nästa jobbdag hehe. Köpte ett jätte fint Animal linne som jag ska visa sen då min kamera muppar sig just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0