SL genom tiderna

Då vare dags igen.. Satt och vänta 12 min på bussen från mitt hus som aldrig kom, gick till lilla centrumet (10 min promenix) och tog bussen som dessutom var sen till gullmarsplan därifrån. Vid gullmarsplan fungerar inte tunnelbanorna så då vare bara klämma sig in i en buss med tusen andra mot skanstull. Där går jag 10 min till gymmet. När jag skulle hem gick jag dessa 10 min igen tillbaka till skanstull och vart ännu mer ihopklämd på bussen till gullmarsplan. Springer till bussen jag skulle ta där och hann med den precis, även här fick jag stå upp i en kvart... Trött och död som jag är så fick mamma hämta mig från lilla centrumet då mina ben sa ifrån. Fick en god nyhet i alla fall, att det blir pizza till middag haha! (Ja, jag vet syster.. 2 pizzor på en vecka är fan inte bra..)

Kommentarer
Postat av: carro

haha precis min tanke;)

2010-05-03 @ 11:11:38
URL: http://anonymagrannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0