stand up

Vid 8 började stand up grejen och det var somsagt första gången för mig. De frågade publiken om de var några som aldrig vart på stand up tidigare, och då skulle man applådera, det var ju bara jag som gjorde det.. Senare vid ett tillfälle frågade de om några hade en Iphone och då applåderade jag och typ 2 till och jag hördes mest.. Meeen, det var annars än väldigt opinsam kväll för min del, har inte skrattat så mycket på länge och ska definitivt gå igen nästa tisdag. Älsklingen förstod dock inte så mycket men klagade inte då öl fanns i hans hand. Efter några glas vin och öl vart skämten ännu roligare, konstigt.


nemen titta, en nästan likadan, vems kan det vara


Kommentarer
Postat av: Caroline

love youuuuuu

2010-05-12 @ 21:22:03
URL: http://anonymagrannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0