Nynäshamn, wakeboard SM, kräftor

Vid 10 gick jag upp och startade min lördag med frukost och dusch. Åkte hemifrån vid halv 1 och var framme i Nynäshamn en timma senare. Rullade iväg på min bräda till Gröndalsviken där Wakeboard SM tog plats. Ringde upp Sofia när jag var framme och hon gjorde ett dassbesök så jag gick och mötte henne. Gryymt kul att träffa den tjejen igen alltså, saknat henne enormt! Vi satte oss ner och köpte lite mat och jag stod emot hamburgare och körde på thaimat istället. Vi gick runt och kollade när åkarna satte feta trick och jag var beredd med kameran för att fånga lite schyssta pics. Har dock ingen super kamera men några vart hyffsat bra. Vid 5 skjutsade Sofia mig till stationen då hon har kirrat körkort sen i sommras, ojoj sicken duktig en! Vi ska försöka hinna med en roadtrip innan hon far iväg, funderar på att åka till norrland och klättra på fjäll haha! Kan ju bli ett äventyr vi sent ska glömma! Sedan träffade jag Angelica på bussen hem och vi snackade lite skit och hur mycket vi inte ville börja skolan. Väl hemma serverades kräftor!!






Kommentarer
Postat av: carro

blev ju as bra bilder! om inte kameran är bra så är du bra på att TA kort ialf;) blev faktiskt riktigt imponerad

2009-08-16 @ 14:43:31
URL: http://humlerum.blogg.se/
Postat av: Sofie

åhå taack så mycket:D Ska spara ihop till en "riktig" kamera så vi kan ta lite schyssta surfbilder i bali;)

2009-08-16 @ 18:56:00
URL: http://Sofieahl.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0