2/12

Kom hem för en stund sedan, nyduschad och fräsh. Är hel besatt av min hårinpackning så går å luktar på håret som en annan pundare. Efter skolan åkte jag hem fort och hämtade träningsväskan för att senare möta upp syster vid gymmet. Vi körde på riktigt bra men mitt i allt så fick jag ont i magen, o ja, kvinnobesvär.. Efter lite gnäll så slutade vi träna pga av det och vi gick upp till henne som bor nästan runt hörnet. Där åt jag en äggmacka och creme bonjour-macka. Ska hoppa ner i sängen strax. Nu är det bara 24 dgr kvar tills jag får träffa min sötnos.


Kommentarer
Postat av: soffy

naj saaaa langt are inte tills du traffar mig hahahaha ;) skamt asido, uppdatera meeer! puss

2009-12-03 @ 12:42:54
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, vad är det för spännande, väldoftande hårinpackning? :)

2009-12-03 @ 13:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0