8/11

Jag beslöt att bara vara hemma och ta det lugnt på min lördag kväll. Det var ett väldigt bra beslut insåg jag när jag väl låg där under ett varmt täcke. Julmust och mandariner är underskattat, borde äta/dricka oftare. Helgött! Idag söndag tog jag en sovmorgon men åkte senare in till stan för lunch på Tasty Thai med Niklas. Vi snackade om framtidsplaner och jag har insett nu att göra någonting av mitt liv och satsa fullt på det jag tycker är värt.  Sedan drog vi in på Hollywood och T12 för att leta ny skidjacka till mig. Hitta en fin. Tog en sväng förbi Topshop där jag köpte en helgo halsduk för mitt presentkort sen födelsedan. Runt fyra åkte jag hemåt, ska fixa lite middag nu hade jag tänkt. Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0