18 år!

Strax efter 6 var jag hos syster där hon och Martina pimplade vin. Julia och Sofia kom förbi och hade presenter med sig:) Fick min favorit klocka som var den efterlängtade lime gröna. Ett par lackleggins, örhängen samt ett linne fick jag också som blev kvällens outfit. Strax innan 8 var vi på Mongoliska och väntade med ca 30 andra gäster som också hade bokat bord samma tid. Vi stod där en bra stund tills Märtha tog tag i saken och lyckades fixa fram vårt bord. 12 pers var vi och hade det hel gött i 2 timmar. När alla var mätta och glada drog vi ut men jag kom inte in då klockan bara var 22:40 så jag drog hem till syster med Maja och lämnade lite presenter och bytte skor. Kom tillbaka när klockan passerat 12 slaget och visade upp mitt id med ett stort leende. Vakten var lite dryg och lite skeptisk om klockan var efter 12 eller ej. Meeeeen jag kom in och där var tjejerna och skrek som galningar. Efter en massa pussar och kramar lämnade jag in min jacka sedan var det drinkar och dans hela natten lång. Gick därifrån innan 3, köpte lite mat på donken och sedan tog jag tåget till medis där syster mötte upp mig med cykeln. Somnade inte förän halv 5 då jag hade jobbig hosta.

På söndagen vaknade jag upp och syster kom in med kladdkaka+glass med ett ljus i. Fick även min present som var hur stort som helst men sedan var det ett litet paket med ett halsband i där det står luck på. Hon är allt för gullig. Chillade där ett bra tag sedan åkte jag hem och fixade mig. Släkten kom runt 6 och då var det bord sittning med en massa mat. Fick fina presenter såsom vin, presentkort och lite vuxengrejer. När alla hade gått tog jag en tupplur. Väldigt bra födelsedag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0