bilskola och projekt arbete

Hade körlektion på morgonen och det gick stört bra och jag är fan nöjd hur långt jag har kommit då jag hade uppehåll över sommarlovet. Måste ta och boka halkbanan+riskettan snart. Förhoppningsvis har jag kortet till jul. Skulle ju vara hur skönt som helst till vintern och allt! Påväg hem köpte jag indegrienser till rätterna jag och Julia ska laga och köpte även lite lunch till mig själv. Gick hem och lagade god sallad med kyckling som jag dränkte i tandoori krydda. Strax därpå kom Julia och vi satte igång med matlagningen direkt. Jag stod för purjolöksoppan och hon för fisken. Vi fotograferade och resultatet blev kanoners.


Kommentarer
Postat av: caroline

lägg upp bilderna på maten! Glöm inte att ge mig kokboken för studenter!

2009-09-22 @ 21:56:28
URL: http://humlerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0