La weekend

Dååå var helgen över igen...! I fredags var det hemmakväll för min del, klagar fan inte då jag kände mig tillräckligt död efter sliten vecka. Tyckte att jag var rätt värd det. På Lördan gick jag upp vid 9 och drog ut med bilen med papi. Vi åkte till golfbanan där jag försökte få fram mina bunkerslagtalanger som låg grovt gömda. Där stod jag i sandlådan och hitta talangen efter 100 bollar. Driverskillsen är inga klagomål över, det är bara köra tänk-på-ngn-och-slå-hårt taktiken. Efter några timmars träning tog jag bussen till stan och träffa Leo, vi drog Texas burgers, in i bängen gott. Såg Hangover sen, finally!! Jag garvade konstant hela tiden. Skönaste filmen på riktigt länge! Sedan drog jag hem till Eric och chilla galet med B&J glass och tv tittande. Idag har jag pluggat och tog en nap i solstolen, nu vankas det Pizzza! C ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0