back home again

Har varit lite dålig på att uppdatera men så blir det när man har kul! I lördags var min sista skiddag i Nendaz så då passade jag på att åka även fast jag var lite krasslig i huvudet samt halsen. I backen var det inte en enda människa så det kändes lite ensamt om man jämför med dagen innan, beror på att man lämnar sin hyrda lägenhet på lördagar. Jag såg även årets första fjäril, en stor gul sak kom flygandes mot mig. Älskling och jag latjade runt, hade mysig picknick på toppen, hade det awesome helt enkelt! På kvällen bokade vi även en New York tripp i fem dagar i slutet av augusti. Vi kommer bo på ett riktigt schysst hotell med king size bed och en otroligt nice utsikt högt upp i byggnaden. Det ligger precis vid Central Park och tar bara 20 minuter till flygplatsen via ett nytt supertåg. På söndagen åkte vi lite bil, bl.a på en stor åker, han lyckades hamna i ett mindre dike medans jag asgarva åt hans körteknik. Jag fick även köra och det var nog den hemskaste växelbilen jag någonsin kört. Vi åkte runt och tog lite mysiga bilder från hans by och sedan tillbaks igen. På måndagen gick vi upp runt halv 5 och fysatans vad trötta vi var, och jag mådde riktigt kasst då jag hade feber och annat skit. Kom tillbaka till svealand runt 10 och pappsen hämtade upp mig vid centralen.











 








kissen ville följa med i min resväska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0